Objectius del Blog

AVÍS A SEGUIDORS;
Aquest blog deixa d'actualitzar-se aquest estiu del 2015 d'acord amb la creació d'una nova pàgina web on s'incorporen els articles existents i els nous que es vagin preparant.
En aquest nou blog trobareu més continguts i una distribució més neta i clara que permetrà trobar amb més facilitat el contingut que us pugui interessar.
La direcció plaautoproteccio.cat ja direcciona al nou blog.
Moltes gràcies


Comentaris, experiències, apunts, tot és benvingut per ajudar a completar aquesta eina informativa.

"L’autoprotecció és el conjunt de mesures (procediments, sistemes i organització) implantades en un determinat àmbit (edificis, instal·lacions, nuclis habitats, solars, activitats, centres, etc) exposat a una o a diverses situacions de risc, destinades a preveure, prevenir i controlar-ne el risc, donar resposta adequada a les emergències i garantir la integració d’aquestes actuacions a les del sistema públic."
font: gencat.cat


Podeu fer comentaris al peu de cada article o adreçar-los a la següent adreça electrònica;

info@consultoriatt.com

Podeu utilitzar el buscador per trobar l'article que necessiteu del blog.

Troba l'article que busques!!

2 de febr. 2011

Taula rodona del decret 82/2010

El dilluns 7 de febrer de 18.30 a 20.30h en el Centre Nacional de Condicions de Treball (INSHT, C/Dulcet, 2-10 de Barcelona) es dura a terme una taula rodona sobre el tema;

“Nou Decret 82/2010 i la figura dels tècnics competents”

El debat s’iniciarà amb una breu exposició sobre el tema a debat, a càrrec de :

Sr. Juan Carlos López
Doctor enginyer industrial, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Sra. Eva Martínez
Enginyera industrial y tècnica superior de prevenció de riscos laborals.
Títol de la ponència:
“De la NBA al Decret 82/2010. Cap a on van els plans d’autoprotecció?”



Notes explitavies dels organitzadors;
“Aquest grup de debat es va iniciar ara farà 6 anys i sempre ha estat completament obert a tothom qui ha volgut participar-hi, i tothom qui hi participa ho fa en el grau que considera més adient.

Les trobades es fan a les instal·lacions de l'INSHT perquè aquesta institució ens les cedeix de manera desinteressada.

Els debats s'han regit des del principi per unes normes senzilles:


NORMES FUNCIONAMENT INTERN GRUP DE DEBAT SOBRE PREVENCIÓ

Puntualitat: l'hora de començar el debat és inaplaçable. S'ha de procurar ser puntual.
El debat es durà a terme el primer dilluns de cada més parell de les 18:30 a les 20:30.
El debat consistirà en una breu exposició del tema per un o dos ponents. A partir d'aquí el moderador donarà paraules als assistents que vulguin intervenir. S'ha de ser respectuós amb les idees dels altres i amb el temps assignat per a cada intervenció.
Al final del debat es triarà el tema de la següent reunió i s'escolliran els ponents. Ponent pot ser-ho qualsevol persona dels assistents que voluntàriament vulgui ser-ho.
El debat el fem per aprendre de les experiències i les reflexions dels altres. Així doncs, hem de parlar poc i escoltar molt.
Els participants al debat ho són a títol individual, sense representació de ningú ni de cap associació, empresa o entitat. El Centro Nacional de Condiciones de Trabajo de l'INSHT és l’amfitrió que deixa les instal·lacions, i cada participant expressa la seva opinió que no és vinculant per a ningú més.
El debat no admet patrocinadors ni publicitat. És un debat totalment independent.

El Grup i els seus debats és el que el grup vol que sigui, sense cap pretensió, i el grup és obert: hi participa tothom qui vol sense cap mena de limitació.

Els Debats es realitzen fora de l'horari laboral per tal que hi puguin assistir els tècnics/ques, metges/ses i infermers/es que vulguin, sense haver de demanar permís a l'organització per la que treballin. D'aquesta manera, persones que potser no poden invertir un matí a debatre els seus problemes degut a l'organització de la seva agenda, troben un foro que està obert en el seu temps lliure”.


Si algú hi vol assistir només ha d’enviar un correu a l’adreça: es.prevencion.bcn@sgs.com  i dir que hi anireu, només és pel control d’entrada, ja que la reunió és a la seu de l’INSHT, al carrer Dolcet, 2 de Barcelona, i el vigilant de seguretat te una llista amb tots els assistents i controla l’entrada. Si us hi inscriviu i després no hi aneu, no passa res, però val mes fer la inscripció i després no anar, que al revés.

Moltes gràcies Rosanna per la informació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí.