(retall del prèmbul) D'acord amb l’article 27 del Decret 30/2015, de 3 de març, el departament competent en matèria de protecció civil, els municipis i ens supramunicipals que prestin assistència al municipi poden encomanar a entitats col·laboradores de l’Administració degudament acreditades l’exercici de funcions d’inspecció i control, com també l’elaboració d’informes sobre els plans d’autoprotecció de centres i d’activitats inclosos dins l’àmbit d’aplicació d’aquest Decret. A més, aquest precepte disposa que les entitats col·laboradores de l’Administració han d’estar degudament habilitades pel departament competent en matèria de protecció civil, segons la normativa de procediment i règim jurídic de les administracions públiques de Catalunya i el que s’estableixi reglamentàriament.
Consulteu-ne el contingut aquí.
Tweet
Sol·liciti una visita tècnica, li farem la proposta més adequada a la seva activitat. Contacti amb nosaltres a info@consultoriatt.com.
Disposem de tècnics competents i acreditats d'acord amb l'Ordre IRP/516/2010 i l'article 17 del Decret 82/2010.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí.