L’objectiu, segons paraules textuals del subdirector dels Serveis Territorials, és donar a conèixer el desplegament d’aquest Decret, així com les noves eines i formes de treball previstes i concretament la plataforma digital HERMES.
Aquesta sessió va adreçada als responsables municipals designats per aquest tràmit i altres persones interessades de l’àmbit local.
Les jornades es duran a terme els dies i llocs següents;
24 de maig de 2011 - Igualada
26 de maig de 2011 - Palau Firal de Manresa
31 de maig de 2011 - Berga
02 de juny de 2011 - Vic
07 de juny de 2011 - Solsona
Programa
10.00 h Benvinguda. Josep Rafart Cortés, subdirector de la Subdirecció Territorial
10.10 h Exposició dels aspectes més rellevants del Decret i la plataforma digital Hermes. Agnès Centellas Capsada, responsable de protecció civil de la Subdirecció Territorial.
- El Decret 82/2010: propòsits i breu resum
- Per què cal fer el PAU
- El registre electrònic
- HERMES: com funciona
- Procés dels PAU. Tràmits
- Elements de suport
12.00 h Cloenda de la sessió
Cal inscripció prèvia abans del 20 de maig a l’adreça dint.ccentral@gencat.cat o al telèfon 93 693 02 29.
Per més informació poseu-vos en contacte amb els Serveis Territorials de la Catalunya Central a Manresa.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Deixa el teu comentari aquí.