Objectius del Blog

AVÍS A SEGUIDORS;
Aquest blog deixa d'actualitzar-se aquest estiu del 2015 d'acord amb la creació d'una nova pàgina web on s'incorporen els articles existents i els nous que es vagin preparant.
En aquest nou blog trobareu més continguts i una distribució més neta i clara que permetrà trobar amb més facilitat el contingut que us pugui interessar.
La direcció plaautoproteccio.cat ja direcciona al nou blog.
Moltes gràcies


Comentaris, experiències, apunts, tot és benvingut per ajudar a completar aquesta eina informativa.

"L’autoprotecció és el conjunt de mesures (procediments, sistemes i organització) implantades en un determinat àmbit (edificis, instal·lacions, nuclis habitats, solars, activitats, centres, etc) exposat a una o a diverses situacions de risc, destinades a preveure, prevenir i controlar-ne el risc, donar resposta adequada a les emergències i garantir la integració d’aquestes actuacions a les del sistema públic."
font: gencat.cat


Podeu fer comentaris al peu de cada article o adreçar-los a la següent adreça electrònica;

info@consultoriatt.com

Podeu utilitzar el buscador per trobar l'article que necessiteu del blog.

Troba l'article que busques!!

20 de jul. 2011

Tècnics i competències. Dubtes i respostes (II)

Seguint amb l'article publicat ahir us aporto els comentaris que el mateix tècnic em feu posteriorment a les primeres respostes.

Bon dia,
Nous dubtes sobre decret 82/2010 i en concret acreditació plans d'autoprotecció.

Entenc que jo (soc tecnic municipal de protecció civil), ara em podria acreditar únicament per efectuar plans de seguretat en l'ambit local, es a dir, només podria realitzar PAUs en el meu ajuntament? o en qualsevol ajuntament? , faig aquesta pregunta perque estic fem la documentació per acreditar-me i trobo dues caselles en la qual em diu ambit local o tota catalunya, jo treballarè en l'àmbit local però no sé on, avui estic en el meu ajuntament igual demà estic en un altre.

A banda d'això, imgino que si jo m'acredito en l'àmbit local i si demà vull posar una consultoria i realitzar gestions privades, com o hauria de fer? o és totalment incompatible?. No puc treballar en l'ambit local i públic? si jo em donc d'alta d'autonòm?

Finalment, sap vostè si hi ha cap possibilitat d'acreditar-me estudiant o realitzant algún curs especific en algún lloc, centre, universitats....o només el curs per acreditar-te és el que es realitza al ISPC.

Moltes gràcies



Entenc que jo (soc tecnic municipal de protecció civil), ara em podria acreditar únicament per efectuar plans de seguretat en l'ambit local, es a dir, només podria realitzar PAUs en el meu ajuntament? o en qualsevol ajuntament? ,

PER SER TÈCNIC MUNICIPAL DE PROTECCIÓ CIVIL ESTÀS CAPACITAT DIRECTAMENT, PERÒ UNICAMENT PER INFORMAR ELS PAUS DELS TEU MUNICIPI I PER ELABORAR ELS PAUS DEL TEU AJUNTAMENT faig aquesta pregunta perque estic fem la documentació per acreditar-me i trobo dues caselles en la qual em diu ambit local o tota catalunya,NO; ES REFEREIXEN AL CATÀLEG D'ACTIVITATS, ES A DIR A L'ANNEX DEL DECRET! HAS DE MARCAR SEGONS LA TIPOLOGIA DE L'ACTIVITAT ON TU ACREDITIS L’EXPERIENCIA, FIXA’T EN ELS ANNEXES DEL DECRET PER DETERMINAR l’ÀMBIT jo treballarè en l'àmbit local però no sé on, avui estic en el meu ajuntament igual demà estic en un altre. VAL LA PENA QUE T’ACREDITIS DONCS,..


A banda d'això, imgino que si jo m'acredito en l'àmbit local i si demà vull posar una consultoria i realitzar gestions privades, com o hauria de fer? o és totalment incompatible?. No puc treballar en l'ambit local i públic? si jo em donc d'alta d'autonòm?
SI T’ACREDITES DONCS ENDAVANT,... PERÒ SINÓ NO PODRÀS SIGNAR.


Finalment, sap vostè si hi ha cap possibilitat d'acreditar-me estudiant o realitzant algún curs especific en algún lloc, centre, universitats....o només el curs per acreditar-te és el que es realitza al ISPC.

DE MOMENT NOMÉS L'ISPC REALITZA ELS CURSOS, TOT I QUE S'ESTÀ COENT UNA ODRE PER REGULAR ELS CENTRES FORMATIUS.
Atentament,

Consultoria Tècnica Transversal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari aquí.